Shoplog Primark!

 

 

 

 

Na veel goede verhalen te hebben gehoord ging ik laats naar de Primark in Essen. De verhalen vertelden me dat dit filiaal nog vele malen groter was dan zijn zusjes in Nederland dus ik besloot naar Duitsland te rijden.

Bij aankomst is het even kijken waar de Primark tassen vandaan komen en dan kan je winkel avontuur beginnen. De winkel bestaat uit zoveel verdiepingen dat je echt van te voren een plan moet bedenken over je winkelroute. Vooral wanneer je met vriendinnen gaat is het verstandig om trefpunten af te spreken. Serieus, wat is deze winkel GROOT! Ik ben altijd redelijk goed in winkels door scannen maar bij deze Primark moest ik toch echt even goed nadenken. Je verliest al snel het overzicht en weet niet meer wat je wel of niet hebt gezien. Het voordeel hiervan is wel dat er heel veel leuke kleding is! Gelukkig voor mijn portemonnee was het vrijdagavond en waren veel dingen in mijn maat uitverkocht. Na 2 uur powershopping is dit de buit:

Oorbellen: €1.50 per set.

Schoenen €22/ Peplum shirt €10
Truien €16 en €14

Blousjes €17 en €11

Zoals je kunt zien was dit een geslaagde shopmiddag! Ben jij weleens bij de Primark in Essen geweest?

Heel veel liefs!

Geef een reactie

