Chanel, Rouge Coco shine lippenstift.

Lippenstiften kunnen vrouwen nooit genoeg hebben. Elke vrouw die van een mooie kleur op haar lippen houdt zal dit kunnen beamen.
Het is jammer dat mannen dit niet snappen. Die 3 rode lippenstiften? Die lijken echt niet op elkaar. Geluk telt de mening van een vrouw voor 2 en blijven wij lekker lippenstiften kopen! Zo ik ook!

Toen ik vorige week de folder van de V&D prijzencircus in de bus kreeg en ik de advertentie van de ICI Paris zag verscheen er direct een glimlach op mijn gezicht. 40% Korting op alle lippenstiften en lipglosses stond er in grote letters! Al maanden had ik een lippenstift van Chanel op het oog, en met deze 40% korting was het de ultieme kans om hem te kopen.

Over welke lippenstift ik het heb? De Chanel rouge coco shine in de kleur 60 antigone, een prachtige frambooskleur. De rouge coco shine lippenstiften van Chanel staan bekend om hun glanzende finish. De finish is niet helemaal dekkend en doet me in de verte denken aan de dekking van een lipgloss. Het is algemeen bekend dat lippenstiften met een glanzende finish vaak minder longlasting zijn dan de andere varianten. Dit is dan ook de reden dat deze toch wel om de 2 uur bijgestift moet worden. Ik heb helaas nog geen bijpassend lippotlood dus over de houdbaarheid met een lippotlood eronder kan ik nog weinig zeggen. De lippenstift smeert heerlijk uit en voelt prettig op de lippen, zelfs wanneer het al iets afslijt. I think I found myself a new best friend!
Benieuwd? Maak je klaar voor wat eyecandy!

Ik ben erg blij dat ik hem eindelijk heb! Hij is te koop bij de o.a. ICI Paris XL en Douglas, en kost €30 zonder korting.

Wat vinden jullie van deze lippenstift?

Heel veel liefs!

Geef een reactie

