Essie: Eternal Optimist

Hoi!
Long time no written. Maar ik ben terug met vandaag een swatch van Essie in de kleur eternal optimist.

De kleur van eternal optimist kan ik het beste omschrijven als een oudroze kleur. Niet nude en niet felroze. Een perfecte middenweg, een perfect draagbare kleur. Ik ben altijd erg te spreken over Essie nagellak. Ze hebben fijne brede kwasten zodat dit bijna de hele nagel bedekt. De substantie van de lak is niet te dik waardoor dit erg prettig lakt en fijn opdroogt. De kleur blijft 3 tot 4 dagen mooi zitten wat ik zelf een pluspunt vindt. Voor €9,99 is deze te koop bij o.a. Etos en DA.

Op de foto draag ik 2 lagen.
Ben jij ook zo tevreden over Essie nagellak?

Heel veel liefs!

Geef een reactie

