Follow your addiction

Een blog beginnen, een die uniek is en mijn persoonlijkheid kan weerspiegelen. Door alle blogs die zich door de jaren heen hebben verzameld op het internet is het lastig om met iets vernieuwends te komen. Toch ga ik een poging doen.

Ik wil even kort iets over mijzelf vertellen.

Mijn naam is Alyssa en ik ben 21 jaar oud. Eind vorige maand ben ik afgestudeerd aan de opleiding Technische Commerciële Textielkunde. Deze opleiding heeft mij veel geleerd over de eigenschappen van textiele producten, trends, bedrijfseconomische aspecten en marketing. Ik heb een vriend, woon nog thuis en zit op moderne dans. In mijn vrije tijd doe ik graag gezellig met vriendinnen, hou ik van lezen en koken, struin ik geregeld winkels af en lees ik veel beauty-en fashionblogs.

Wat kun je verwachten op deze blog?

Ik wil op een leuke en benaderbare manier bloggen. Ik  ben van mening dat de input van je omgeving erg belangrijk is, dus ik betrek graag followers bij mijn blog.

Ik ga proberen regelmatig updates te posten over fashion, beauty en lifestyle. Artikelen zullen in alle soorten en maten verschijnen. Heb je een idee voor een leuke blog post? Laat het me weten!

Follow your addiction, whatever that may be.

Heel veel liefs,

Alyssa

Geef een reactie

